Helgen och massa Grattis.

Nu har det gått flera dagar sedan jag skrev och det har ju sina anledningar, helgen har tillbringats hemma hos Andreas och han gnäller när jag sitter vid mina sidor så det har inte blivit mycket alls haha.

Fredagen så var det skola sen vid 18 mötte jag Michaela på knutan så stack vi till sandra och på tåget dit var det två söta gubbar.
Så kommer tågkonduktören och bara
- Nu tar ni det lite lugnt med drickandet
- Nej men vi är alkoholister
- Ja men "alkohlistplatsen" kostar 700kr
- JA men då tar vi den.

haha vi skrattade söndet verkligen, väl hemma hos Sandra tog vi vars en drink, lyssnade på musik å fixade oss lite, kom lite folk senare på kvällen men dom gick igen och vid 23 saknade jag Andreas för mycket så jag åkte hem till honom.
Så när jag kom fram myste vi till en film och åt lite godis, sen somnade vi vid 2 kanske.
Jag vaknade 16:00 dagen efter och Andreas skrattade åt mig (som vanligt), jag hade tydligen legat med benen och armarna och alla möjliga håll och tagit upp hela sängen. Ursäkta mig att jag behövde ta igen förlorad sömn från veckan som gått haha.





Lördagen var mest lugn, Elin och Johan kom över en sväng och vi drack lite kaffe och kollade tv, det var trevligt ^^
Annars hände nog inget speciellt alls denna dagen.
Linda fyllde 21år förresten, Grattis till henne...

Idag (söndag) vaknade jag 14:00, klar förbättring helt klart.
Jag och Andreas åt upp resterna från tacosen dagen innan och om det är möjligt så smakar det fan ännu bättre dagen efter, muums.
Vi har legat på soffan från det av vi vaknade tills jag skulle åka hem nästan, oh hans närhet <3
Tog tåget hem senare och väl i Helsingborg hämtade mamma och Kia upp mig, så åkte vi å handlade lite sen var det hemåt, här hemma väntade min lilla kusin William och morbror Jimmy, jag å Willie lekte Star Wars en stund men han var mer intresserad av att stoppa lysröret i munnen på alla än å slåss, söta unge.
Dom åkte hem för någon timme sen och nu sitter jag här å tar det lugnt, kom nyss ut ur duschen och känner att sängen kallar på mig.
Imorgon är det dags för praktiskt igen, ska ha metodmatlagning i 6veckor nu och att komma in i köket igen ser jag fram emot.

Grattis till min gamla klasskompis Mia som födde en dotter idag också, Lycka till alla 3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0