Helgen

Oj nu var det sådär längesen jag skrev igen, har precis kommit innanför dörren, kom hem från Andreas för 1,5timme sen och sen var jag och mamma ute å gick i vårsolen i 45minuter, underbart nu när det börjar blomma överallt.
Men nu sitter jag och äter lite fil med banan i och lyssnar på Dropkick Murphys och ska snart städa ur min garderob och sedan plugga lite psykologi på det.

Fredagen började med 40minuters promenad till skolan då mamma hade glömt ta ut pengar till bussen, men det var rätt skönt. Kom till skolan och då skulle vi spela volleyboll så då fick jag också motion haha. Det var tänkt att jag inte skulle till Andreas i helgen så efter skolan gick jag hem och började städa, det tog 5timmar att få mitt rum kliniskt rent så då kan ni ju tänka er hur skitigt det faktiskt var här i inne.
Jag hann inte mer än duscha när jag var klar med allt så ringde Andreas och sa att han inte alls skulle festa så jag åkte dit, var framme 23, åt jättegod mat och kollade lite film sen somnade jag gott, så gott att jag tillåmed hade misshandlat mitt hjärta, hahah.
Lördagen gjorde vi inget alls, inte vad jag kommer ihåg iallafall. jag sov rätt mycket och var helt slut i kroppen efter fredagen.
Idag (söndag), jag ville verkligen inte åka hem från Andreas idag, jag frågade till och med om inte han kunde kidnappa mig och hålla mig som gisslan men icke.
Men nu är jag hemma, ska plugga och städa strax och ikväll blir det soffan och tv tittande.

Ni har väl inte glömt mina länkar i förrförra inlägget?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0