HuvudVÄRK axlar knä och tå, knä och tå

aaaaah jag har haft världens huvudvärk HELA dagen!
Började klockan 8:10 och slutade redan 11:30 och det var underbart.
Vi skrev vars ett arbete om en krydda och jag skrev om Saffran, kan tänkas tråkigt men jag lärde mig en hel del intressanta saker faktiskt.
Efter detta gick vi igenom vårt nya tema som är mejeriprodukter, hur vi får mjölken och vilka "behandlingar" den går igenom innan vi kan köpa den.
Efter skolan satte jag, Sandra och Sophie oss på McDonalds, Sophie käkade glass och jag och Sandra gjorde klart nästan hela läxan, har ungefär 1sida kvar men det går snabbt. Träffade Elsehjärtat lite snabbt där också, shit vad jag saknar ihjäl mig efter henne.
Tog en cigg och sen satte jag mig på bussen hem, ringde lite jobb när jag kom hem men utan framgång men man måste försöka iallafall.
Sen somnade jag vid 14:00 och vaknade nu klockan 19:30 igen, mmhmmm, Andreas ringde mig mitt i någonstans haha jag hade tydligen sagt att jag skulle ringa honom om 10minuter igen, så ringer jag massa timmar senare, förlåt babe.
Men nu har vi pratat lite och han skrämde nästan livet ur en stackars Jehovas Vittne, men vad jag skrattade när han berättade... Vågar inte riktigt skriva om det här men kul var det.

Nu börjar semestersvenskar på Tvn, är det ens bra?! har aldrig kollat på det innan, hm.
Borde nog plugga klart också så det är gjort.

Jag tänker på dig Alexander och jag finns här för dig när du behöver prata <3

Kommentarer
Postat av: Élse

i dag ses vi! :*

2009-03-12 @ 10:46:57
URL: http://finkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0