I change my mind daily,

Måndag all over again.
Jag är trött trött trött och har precis i nästan 4timmar och shit vad underbart det var men korkat också, hur ska jag kunna somna ikväll? suck.
Jag har ett svagt minne om att folk har ringt och smsat som fan under tiden så jag borde nog kolla min mobil tror jag.

Idag började vi med praktiskt igen som sagt, fick komma in i metodköket som är en förberedning inför varmköket som vi ska ha efteråt.
Idag lärde vi oss hur en säljande potatis ska se ut (viktigt, tro det eller ej haha), kokade potatis iallafall, gjorde biffar/köttbullar och åt med råröda lingon och sås.
Fick även träna på att skära Julienne, men nu känner man att man är igång igen så detta kommer bli bra.
Vi slutade 12:30 idag vilket gjorde dagen ännu bättre, och solen brände lite lätt mot kinden idag och jag blev pirrig i hela kroppen, världsbra dag.

När jag kom hem somnade jag nästan direkt, sedan väckte mammi mig vid 18:15 för maten var klar och vid 18:30 börjar unga mödrar. Jag älskar den serien och det är kul att följa alla mammorna (nej jag tänker inte skaffa barn bara för att jag kollar på det)
Nu sitter jag här och tar det lugnt bara, ska hoppa in i duschen och sedan kolla lite jobb.



I cover me up I colour me white
White as if it's over
Over night
A new page
I need a new beginning

I colour me up I colour me red
But then my mother said
I won't waste another child
Under red lights

I cover me up I colour me good
But we're never good enough
Who taught us to compete
Is life a competition?

I know I'm 2 part many
And I change my mind daily
Many things I can't explain
But I know that this ain't the right way But I know this!
Maybe I should colour me gold
'cause gold is forever gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0