Jag vill ha blommig falukorv till lunch MAMMA!

Gårdagen var sååå mysig, allting, precis varje liten sekund. även fast han satt vid datorn i massa timmar så satt jag å tittade på honom och insåg hur mycket jag verkligen tycker om den där killen.
Vi satt hur som helst uppe hela natten och tittade på Bondi rescue, jag tror jag somnade vid 5 på morgonen sen skulle jag upp vid 6 igen, men det var inga större problem när Andreas lägger sig och håller om mig å pussar på mig en stund, att sedan få kaffe serverat är ett stooort plus mhm.
Världens bästa.

Imorse när jag skulle gå till bussen så möttes jag av solen och tänkte fan vilken bra dag detta kommer bli, satt å njöt medans jag väntade på tåget också. väl på tåget var det lika fullt som alltid och man fick trängas i gångarna, irreterande.
idag i skolan hade vi metodkök, gjorde kotlett, hasselbackspotatis och champinjonstuvning, och till efterätt äppelpaj med vaniljsås. uuuuusch vad mätt jag blev och ÄR fortfarande. Jag måste ta det lugnt med maten i fortsättningen, jag tänker fortfarande som en tjock människa så jag tar upp hur mycket som helst, hetsäter och sen vill jag bara dö lite.
Måste börja äta små portioner igen och ofta och nyttigare...

Det smids planer i min värld nu, planer jag inte kan skriva om här för det är en del kvar och tiden får avgöra, men jag hoppas verkligen på det här och jag tror att bara vi vill så kan vi.

Nu ska jag antagligen sova några timmar å sen äta middag och duscha och sen sova igen, det sägs att man inte kan ta igen förlorad sömn men jag gör det hela tiden...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0