jävla vuxenvärld.

Nej vilken onödig morgon, vaknade med huvudvärk och ville inget annat än att ligga kvar i sängen men nej UPP ska jag tänkte jag, måste visa att jag är seriös med skolan nu.
Kommer till skolan, får reda på mitt betyg i datorkunskap å sen säger han att vi kan gå hem, vi har inga mer lektioner idag.
oh suck å stön å allt på samma gång, jag betalade alltså 22kr för 20minuter i skolan, jag tror inte dom har fattat att jag är pank, vissa dagar har jag inte ens råd å ta mig dit...
och idag måste jag slänga upp 22kr till för jag ska på Elevvårdskonferans vid 15:00, hur ska jag trolla fram dom pengarna?!
hm om solen håller i sig kanske jag kan ta en promenad ner men inte hem igen också, trött jag är på allt just nu...

Alla säger Välkommen till vuxenvärlden bara för att jag har pengabekymmer, TACK så jävla mycket men jag tror jag avstår.
jag vill inte bli vuxen om vuxen innebär problem och ångest och panikattacker och att vakna mitt i natten av att man gråter.
jag vill inte vara med mer, jag vill skilja mig, säga upp kontakten, känn dig dumpad vuxenvärld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0