krig i mitt huvud

Kom hem vid 10:00 från skolan, satt lite här sen somnade jag gott igen, vaknade av att mamma satte igång ac/dc på högsta volym sen var det inte så mycket att be för. Upp å fixade lite mat sen var det dags för elevvårdskonferens, gick sådär. Dom snackade om att jag behödve prata med någon men nejtack jag klarar mig bra som det är + att dom ska drogtesta mig i veckan, varsågod!
Annars var det bara massa planering och tjat om att jag inte får pengar på 2månader nu men det är ju ingen hemlighet.
Efter mötet åkte jag och mamma till moster å spelade lite GH å sen bowling, mamma provade boxning men dog nästan av trötthet efter en match haha sötmamma.
Sen handlade vi hem massa vettiga saker sen kom jag hem, ringde Andreas och nämnde mat varannan minut och han ville nästan slå mig, stackars sötnos som inga pengar har, uschusch, saknar honom massor just nu.

Jävlar vad jag hatar brudar ibland, skitsnack, lögner, falska jävlar, dom går ju inte att lita på.
Visst finns det undantag och det är jag tacksam för men seriöst ?!

Jag blir så arg av lögner, jag satt på huk i vardagsrummet med knutna nävar och skakade och det slutade med att mamma fick höra både det ena och det andra och jag fick avreagera mig, lugn och sansad vad är det för något?

Nu till en av dom bästa killarna, Alexander Boklund
jag lovade och nämna dig så här har du ^^





There is a war between us...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heiiiiii kompis! <:

visste inte att du blogga förrän jag såg det på mias blogg. huhu.

hur är det med dig? <3

2009-03-22 @ 13:17:43
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0