kvällstimmarna.

Jag åt världens bästa middag idag, Lättfil med fruktmusli och skivad banan och russin i, till det hade jag apelsinbåtar och naturella chascewnötter och ett stort glas apelsinjuice. GUD vad gott men oj vad mätt jag blev och är fortfarande massa timmar senare.
Ingen bra kväll ikväll, jag har provat halva min garderob men idag är en sån dag då ingenting sitter bra och allting känns för litet, skit också. jag behöver massa pengar för jag behöver nya kläder, verkligen.
Hoppas det är fint väder imorgon också så jag kan vakna upp på bra humör imorgon igen.
Ska till min kära Andreas imorgon, han och Johan ska till Nova Lund imorgon på dagen och jag vill fööölja med, jag + affärer <3
Men icke, för jag slutar 15:15 och är inte i Lund förrens tidigast 16:00 skitfanskapockså. Fast jag tror inte dom hade uppskattat min sällskap särskillt mycket ändå, smink, skor och underkläder och kläder är allt som finns i mitt huvud när jag är på köpcenter sååaatteeh brudig som jag är, och dom ska kolla datorer å skit, töntar är dom mhm.
men jag vill med ändå... suck

Nu ska jag packa lite till helgen och lyssna klart på min playlist och sen sova så jag kommer upp i tid imorgon, börjar 10:00, yeey.
OH förresten, jag behöver en cykel så hiiiiimla mycket och idag hittade jag en helt underbar som jag blev totalt kär i, kostar ca 1200kr tror jag, men det är inte så farligt för en cykel eller?!
När jag någon gång i framtiden lyckas bli vän med csn igen så ska den köpas direkt, för jag lär spara massa 100lappar i månaden med tanke på mina busskostnader nu. (som mamma betalar) ajajaj.
Andreas tippade på att den var antingen rosa eller med pippi på, haha söt är han men ehm nej, den är svart och fin med små silvriga detaljer och jag ska drömma om den inatt *bestämt*
nya kläder, nya underkläder och nya möbler hade gärna fått dyka upp här tills jag vaknar, snälla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0