Måndag & jag hatar csn

Gud vilken dag säger jag bara, jag försov mig imorse, vaknade halv 8 och bussen gick 34 men jag hann med 44 bussen istället så jag kom precis i tid till en hektisk dag.
Vi styckade och tillagade kyckling idag, till det hade vi pilaffris och currysås och till efterrätt blev det chokladmousse med fruktsallad nomnomnom.
men jag var mest förvirrad hela dagen och allt jag gjorde blev fel (tyckte jag) men man har såna dagar ibland också.
Var helt slut när det var dags att åka hem, sen att komma hem till ett kaos var inte så roligt det heller, kläder i hela hallen pga jag och mamma började sortera igår men nu är det äntligen klart och jag ska se till att ha ordning på både rummet och garderoben nu, orkar inte en sån här runda till.
När jag kom hem såg jag även att jag hade fått brev från csn, dom har beslutat att jag inte kommer få några pengar förens i sutet av juni och då får jag bara 500kr HAHA jag dör lite, faktiskt.
Hur ska jag överleva?! Hur ska jag kunna träffa Andreas?! Hur ska jag kunna åka på siesta?! Hur ska jag kunna gå ut och bara ta en fika eller köpa något nödvändigt?!
Usch jag blir deppig bara jag tänker på det, men det får gå ändå, finns ingenting jag kan göra åt saken. Men idag har jag sökt ett jobb till så jag hoppas verkligen på det här nu, det är något jag verkligen vill också så det hade varit kul att få det.

Nu ska jag fortsätta plugga lite psykologi och snart blir det sängen för min del känner jag.
måste ju påminna er, auktionen går ut imorgon, snälla buda på blusen nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0