mättmättmätt

Oh guuuud vad mätt jag är det är helt sjuk, jag åt så jävla mycket kött till middag så jag tror jag är en köttbit nu och jag skämtar inte. men shit vad gott det var (som vanligt)
tur jag inte bor här alltså för jag hade varit så jävla fet att det knappt är sant alltså, plus allt godis som väntar på mig nu haha oh 10kg+ bara denna helgen känner jag.
Men vi bestämde att det fick bli sallad imorgon iallafall, räkor och ägg oooh jag längtar redan fast jag inte ens får plats med lite djungelvrål som det är just nu men mat i mitt hjärta säger jag bara.
Satt och kollade på Jay Leno precis, president Obama var gäst, jävligt coolt faktiskt och han är jävligt rolig för den delen också, jag gillar.

Sen vill jag bara skriva om min hjärtevän Else som jag saknar så fruktansvärt mycket just nu, förr sågs vi hela veckorna nästan + helgerna men nu när vi båda har fullt upp med skolan och vi båda har pojkvänner så finns det knappt någon tid alls för å träffas och det gör ont i mig för jag behöver henne alltid, gärna mer än det finns tid på dygnet faktiskt.
Nu för tiden måste vi planera och boka in varandra för hon har fullt upp med möten och sånt och jag har så mycket med skolan så jag har knappt tid heller, OH varför finns det inte fler timmar på dygnet?! skit också.

Sen vill jag bara skriva att Andreas är söt, sexig, snygg, underbar & bäst i hela världen också.
( jag fick inte skriva det för honom )
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0