morgonhumör.

Vaknade för 40minuter sen efter 12timmars sömn, om jag hade kunnat så hade jag somnat om och sovit i 12timmar till.
Men hur trött jag än är och hur mycket huvudvärk jag än har så ska jag ta mig till skolan och jag ska ta mig igenom den här satans dagen hur förbannad jag än kommer bli.
Varför vaknar jag aldrig utvilad längre?! spelar ingen roll hur mycket jag än sover så vaknar jag trött, stressad, spänd, som om jag inte kan slappna av längre.
Jag vaknar av mardrömmar varje natt och jag är rädd för skuggor.
Ge mig bra dagar igen, soliga tack.

Kan ju tillägga att jag mitt i all skit som händer just nu försöker sluta röka, rökfri i 17timmar och mitt humör är inte att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0