Några dagar som gått...

Oj nu har jag inte skrivit på massa dagar, jag är massa hundralappar fattigare men så mycket gladare.
Jag har haft en helt underbar helg tillsammans med Andreas och mer om det tänker jag inte skriva men han betyder verkligen massor för mig. tycka om <3
Jag sov hos honom från söndag till måndag också och det var en kamp att komma upp, att vakna när man ligger i hans famn är nog det bästa som finns men att veta att man ska åka därifrån och han ligger där så sött å sover då vill man bara gråta, usch säger jag bara.
Måndagen i skolan blev det en massa pluggande och jag lämnade in 2Hotellarbeten och idag(tisdag) slutade kursen, jag får reda på betyget jag får senare i veckan men jag tror det blir ett VG.
När jag kom hem stod maten på bordet så jag slängde i mig det sen la jag mig vid 16:30 och sov tills 07:20 på morgonen, uuuuunderbart!

Idag tisdag har jag också pluggat en hel del, sen spelade vi lite spel på Hotellektionen också, nu sitter jag och har datorkunskap och dom andra gör prov medans jag sitter här å söker jobb som vanligt.
Varför kan inte någon vänlig själ ringa upp å be mig att jobba där istället för att jag måste sitta här å söka runder, det hade varit så mycket enklare...
Jag behöver en kväll/helg/sommarjobb något sjukt mycket och jag hade kunnat börja jobba ikväll om jag behövdes, jag hade nästan gjort vad som helst för ett jobb just nu.

Annars har jag väl inte så mycket att berätta, JO jag började spela wow hemma hos Andreas och bara för det så säger han att jag inte får gnälla på honom när han spelar nu, fan fan fan, nu kommer han aldrig slita sig. tönt är han, tur han är så söt iallafall...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0