Nostalgi, jag vill tillbaka dit.

Nostalgi är vackert.
Idag har jag sorterat i min garderob där det låg papper och block, brev och foton och andra gamla minnen från förr, jag tänkte tillbaka och saknade en hel del en stund, men samtidigt trivs jag bra som livet är nu.
Så många människor man förlorar när tiden går bara, det gör ont i mig när jag tänker på allt som fanns och allt som betydde världen för mig då och nu hör jag inte ens av människorna som fanns i mitt liv på den tiden.
Bra som dåligt, jag vet att jag inte borde träffa någon av dom igen för mitt eget bästa för jag har gått vidare med livet och jag lever inte som dom, men tänk om det finns en glöd kvar där, om jag finns kvar i deras minne så som dom finns kvar i mitt.
Ja tankarna springer verkligen runder i mitt huvud ikväll...

+ att jag har rökat på tok för många cigg idag och jag har ätit choklad och chips precis och nu kommer ångern, fan också.
Imorgon har jag metodkök hela dagen, tror vi skulle tillaga kyckling eller något sånt, ska bli kul men jag hoppas jag får lite sömn inatt bara.
tycker inte om såna här dagar egentligen.

Jag vet inte hur man tillbringar söndagar hemma, jag är inte van vid det.
vill vara hos Andreas och mysa och pussas så som jag brukar vid den här tiden på den här dagen.
saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0