Onsdag morgon

Godmorgon, klockan är strax 9 och jag sitter och kollar på Vakna med the voice och väntar på att tiden ska gå så jag kan gå till skolan, börjar 10 idag så det är skönt. Fick gjort allt som jag skulle igår skolväg så det var skönt för då går jag inte runt å tänker på det.
Det är den 25e mars idag, om 6dagar får alla studerande pengar eller ja inte jag. Det är jobbigt och jag har faktiskt ändrat mig men csn är sega och sjukhuset skrev världens sämsta intyg på 1mening som inte säger något alls, arg blir jag för ingenting kan gå snabbt.
Imorgon ska jag iallafall till min läkare och ta massa allergiprover så får jag se om jag får ut något av det.

50 sit-ups sen gå till skolan. (man får faktiskt börja smått)
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0