på villovägar, igen

förvirrad ett, förvirrad två, förvirrad tretusensjuttiofem.
förklaringen, känslan av att vara förvirrad och nästan ensam, även fast jag vet att jag inte är det.
En jobbig vecka och många fler väntar, med många besked och beslut.
Min hjärna har ungefär 7miljoner tankar som korsar varandra hela tiden och jag får aldrig en lugn stund.
och paniken kommer när lampan släcks, hur ska jag ta mig ur det här? hur hamnade jag ens här? igen...
Jag är mörkrädd för jag vet att du kommer då, ångesten.
Jag vill upp igen, upp i det blå, känna solen mot kind och möta leenden hela vägen hem.
ta mig dit, igen...



My mind's gone drifting again...




Dagen har varit ganska okej för att vara en dag i denna veckan, trots 2timmars sömn kom jag upp, 15minuter innan bussen gick men sålänge jag inte kommer försent så är det okej, hade idrott på morgonen, fotboll och gym.
Sedan lämnade jag in uppgifter på Svenskan som jag låg back i så det var skönt.
Hade även mentorstid med Malin, hon delade ut papper och även mina betyg från 1an förra året, nu visade sig att den bildkursen jag läser på Rönnowska nu har jag tydligen redan betyg i, VG. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra för jag kan inte få betyg 2gånger i samma kurs + att det är försent att byta kurs nu och ja, allt är en stor röra.
Så idag satt jag i 2timmar och gjorde ingenting för ja, jag har redan betyg men jag fick inte gå för då fick jag frånvaro och får jag mer frånvaro kan jag säga hejdå till pengar i en extra månad och tro mig, det räcker med två, det är jobbigt som det är redan nu.
Måste försöka lösa det imorgon eller i början av nästa vecka för såhär kan jag inte ha det iallafall!

Imorgon är det fredag och det är planerat att vi ska festa hemma hos Sandra, jag vet om att det kommer bli kul men jag är inte ett dugg pepp just nu men det är inte så konstigt med tanke på hur mycket problem jag har för tillfället.
Känner egentligen bara för att åka hem till Andreas och ligga i hans famn å glömma allting för en liten stund, tacka gudarna för att jag har honom, hans stöd betyder massor just nu.
Jag saknar honom så det är jobbigt och jag vet inte ens om jag får träffa honom i helgen, oh

Nu ska jag ta en kopp te och sitta här å lyssna på Tiger Lou och längta efter soliga dagar

Kommentarer
Postat av: Mia

ack så jätte mycket<3 =)

2009-03-08 @ 20:43:14
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mia

tack så jätte mycket<3 =)

2009-03-08 @ 20:43:28
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0