snygga installerare borde det finnas fler av.

lite snabb uppdatering, jag hade världens huvudvärk när jag vaknade och sedan vid halv 8 ringde det på dörren, in kliver dom snyggaste installerarna man kan tänka sig och jag ser ut som fan, great.
Dom leker blattar ena stunden och andra härmar dom ozzy och jag sitter bara å skrattar.
Men det är lugnt för jag har något fint att titta på iallafall och nu kommenterade dom att jag skriver fort haha dom är goa jag vill köpa dom och ha dom i min bokhylla, det kan jag lova er.
Fast dom ska snart dra vidare, dom ska bara borra klart och göra så jag får ännu mer huvudvärk, tack för den. det är priset man får betala för att ha något snyggt att titta på.

Kommentarer
Postat av: majan

Var med i designutlottningen på min blogg ;)

2009-03-31 @ 09:01:12
URL: http://majan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0