Solsken i mina ögon.

18timmar klarade jag, men när jag kom till skolan i tisdags med ett jävla humör och en blick som kan döda odödliga saker och dumma kommentarer flög ur mig som om jag inte kunde säga något annat fick klassen nog, jag fick en utskällning över min dumma idé att sluta röka så jag fick en cigg i munnen och en känsla blandat av niccokick och ren jävla kärlek uppstod, kan även tillägga att denna dagen rökade jag ca 1packet själv, jag ska nog aldrig sluta röka, det kommer aldrig gå.
Nu är jag och ciggen nykära igen och vi har hittat glöden igen haha.

I två dagar nu har det varit sol och ganska varmt faktiskt, idag var det hela 11grader och jag och Erika och Michaela somnade nästan i solen. Läste på HD att det ska vara soligt imorgon också, inte lika varmt men solen är alltid välkommen. Man blir på så underbart humör och idag efter skolan gick jag en promenad bort till H&M och köpte massa nytt smink, usch det är inte bra att slösa pengar man inte har MEN det behövdes verkligen. Önskade bara att jag hade massor av pengar så jag hade kunnat köpa allt det bästa.
Men jag är jävligt nöjd ändå, ny foundation, nytt puder, kajal, ögonfransböjare och min älskade mascara. Detta gjorde min dag verkligen och nu känns dagarna rätt bra igen, hoppas det håller i sig bara...
Kom ju hem till en vinterkräksjuk mamma och jag fintar den så gott det går, jag känner när den är på väg emot mig och då duckar jag så snabbt jag bara kan, mhhhmmm. Jag vill inte bli sjuk, nej jag klarar det inte, usch, jag har redan ångest över något jag inte ens har, än.

Läste i tidningen igår förresten "10 saker som förstör ditt förhållande"
Nr.4 porrsurfing.
Jaha säger då jag? hur kan man anse att det kan förstöra ett förhållande, jag tycker snarare tvärtom.
Jag hör om tjejer hit och tjejer dit som dumpar sina killar för dom har hittat porrfilmer på deras datorer och tjejer ställer krav, antingen porrsurf eller mig, VA?
Sluta ta det så jävla hårt, tjejer tror ofta att porrfilm måste vara äckliga. Visst finns det såna också men som all annan film så finns det Bra filmer och Dåliga men ni drar alla över samma kant när det kommer till erotiska filmer.
er förlust säger jag...

Jag blir så trött på människor ibland.

Nu har jag druckit upp min te och jag gömmer mig långt ifrån mamma och jag tvättar händerna hela tiden, jag ska INTE bli sjuk för jag SKA till Andreas i helgen, punkt slut.
Så nu ska jag duscha och springa in här igen, så blir det väl sängen snart så jag orkar med morgondagen, men hey jag slutar 11:20, paaaardeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0