sunshine, my only sunshine...

Godmorgon, klockan är nu lite innan 8 och jag har precis ätit en stor frukost. Jag ska ner till danshuset vid 10:00, popping dags idag, får berätta hur det gick senare haha.
Nu ska jag strax sminka mig å ta på mig något halvvårigt för även idag vaknade jag upp med solen i ögonen, kollade HD och jo visst det ska vara sol heeela dagen *underbart*
haha mamma vaknade precis, ställde sig i min dörröppning med morgonrufs å pyamas och började sjunga: sunshine my only sunshine you make me happy when the skies are grey
sött.

Bloggen står antagligen ganska still under helgen, men jag kanske lyckas få en datortid på 5minuter under söndagen om jag har tur och om Andreas är på bra humör haha.
Annars skriver jag igen på måndag.
Ha en underbar helg och passa på å njut av solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0