Tacoday

Jag somnade vid 3igår natt och att sova ut från en hektisk vecka är underbart, klockan 7imorse kom mitt hjärta å la sig efter att ha sovit framför datorn i 2timmar haha. Jag gick upp vid 10 och mumsade i mig lite godis från gårdadagen och kollade på dåliga program några timmar.
Sen vid 13 så vaknade Andreas till och frågade om jag inte kunde komma å mysa med honom en stund, hur kan man motstå?! mmmhm så vi båda somnade om och vaknade vid 17 igen SKITBRA haha.
Vi har sovit bort hela dagen, men nu är jag duschad och sminkad och har står i duschen nu och jag sitter å kollar mina sidor lite.
Vi ska strax gå å handla också, idag blir det tacos OH OH OH, underbart, jag tycka om.

Igårkväll blev jag lycklig och varm i hela kroppen av en sak, inget som kommer nämnas här men det var fint sagt.
Jag tycker om min Andreas <3


Nu ska jag snabba mig ifrån bloggen innan Andreas kommer in här för annars lägger han en smaskig kommentar om att jag är 14egentligen haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0