Tisdagar är fan värre än Carola,

Tisdagar är fan värre än Carola.
egentligen behöver jag inte skriva så mycket mer än så för det räcker gott och väl, denna dagen började med 3timmars hygien och det var bara å sitta med papper och penna och skriva skriva skriva.
Sedan var det 1timme metodkök teori där vi gick igenom hur en fiskfond ska göras för nästa måndag ska vi minsann göra fisk å grejer så där fick man också skriva.
Sedan var det dags för 1,5 timmes näringslära och shit vad vi skrev och sen 1,5timmes livsmedel och vi skrev ännu mer.
Alltså jag har så ont i min handled nu så jag vill hugga av den och begrava den, känns som den har gjort sitt, dags för pension och allt det där.
Men samtidigt känns det riktigt bra att jag har hängt med på alla lektioner och att jag fått saker gjorda, speciellt nu när vi började med 3nya kurser idag så det kändes bra att hänga med från början fast det var massa papper överallt.
Efter skolan åkte jag bara hem, sminkade och tog lite foto på mamma så jag tänkte slänga upp ett här:


Jag älskar dig mammi <3



Imorgon ska jag lämna in massa påskrivna lappar och jag ska även snacka med syon för dom har slarvat till det med mina kurser och nu kommer jag få 50poäng för lite för jag kan inte läsa klart den kursen jag går nu, dumma förvirrade människor.
Ska även se till å få ut lite saker på tradera så jag kan få in lite pengar och köpa nytt smink för jag går under snart.
Jag går runt osminkad varje dag för mitt smink är näst intill SLUT, aaah.
Fondation - slut
puder - slut
rouge - nästan slut
mascara - SLUT
rött läppstift - slut
ögonskuggor - nästan slut

JAG VILL NÄSTAN DÖ, jag ser dum ut utan smink, skitliv, skitpengar, skitCSN.

Sådär nu har jag klagat slut för idag känner jag.
dags att föna och platta håret iallafall

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0