Torsdag - mys med elsehjärtat

Igår åkte jag till moster igen, på kvällen åkte vi hem till Maria & Staffan och drack lite öl och jag fetade in en jävla massa nötter vilket resulterade i magont hela natten men jag antar att jag får skylla mig själv.
Jag gick hem ganska tidigt med tanke på att jag hade skola men när jag vaknade på morgonen var moster fortfarande inte hemma, hon måste haft jävligt roligt haha.
Dagen i skolan var skön, jag slutade 11:20 men hade klassförståndartid vid 12, men det blev ändå en tidigt slut vilket jag behövde efter denna veckan kände jag.
Träffade Elsehjärtat på knutpunkten, hon bjöd på fika och vi har tagit igen massa förlorad tid idag, hon följde med mig hem också, fixade med tradera, spelade yatzy och åt middag och hade mys, hon masserade mig också vilket var sådär jätte underbart och jag ville bara ha mer mer mer.
Det var fint att äntligen träffa bästa vännen igen och vi måste skärpa oss och bli bättre påatt ses för 1gång varannan vecka eller mindre funkar inte i min värld. + att när hon åkte hem blev det så tomt här hemma så jag har suttit å spelat yatzy med mig själv (fast jag låtsades att Else också var med) hahah.

Har fått tvättat idag också, och mamma har storstädat nästan hela lägenheten, vi ska ta resten i helgen är det tänkt för jag ska ändå inte till Andreas i helgen, han ska ut å festa hela helgen och jag är mest fattig och tycker synd om mig själv för att jag inte får pussas något den närmsta veckan, hmpf.
Måste bara beklaga mig lite, jag trodde våren var på väg IGEN men inte för nu snöar det ute IGEN.

Tänkte slänga upp en bild på mig själv från igår också.



Glöm inte kolla in mina länkar i föregående inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0