Fredag, Lördag, Söndag

Det är söndag och jag har haft den bästa helgen på riktigt länge.
Blev att jag åkte till Örkelljunga i fredags, hem till Poppo där Danne, Felix & Limme var. Drack lite öl å chillade hela kvällen,
På lördagen åkte jag hem till mormor&morfar, tänkt att jag skulle stanna där men när klockan slog 00:00 insåg både jag och Poppo hur tråkigt det var å vara själv så han kom ut å hämtade mig. Promenerade mitt i natten också, jag var räddddd.
Tur jag är biffen så ingen vågade röra oss alltså!
Sedan blev det film tills vi slocknade.
Idag söndag har varit en seg dag, skulle åkt hem vid 13 men vi fastnade framför Guitar Hero så det blev att jag tog bussen hem vid 15 och sedan jag kom hem har jag suttit här.
OH juste, mitt personbevis som jag har letat efter (till mitt ID) i en vecka fann jag i papperskorgen, jag älskar såna stunder.

Det börjar bli mörkt ute & jag känner mig ensam, Tobias kanske kommer hit å soovor, jag kan inget annat än att hoppas för jag är sällskapssjuk och han är det perfekta botemedlet.


Hi5 för mitt & Filips samtal i fredagsnatt btw, ha aldrig mobil när du är påverkad!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag saknar dig. och jag älskar dig.

ring mig imorgon!

2009-05-18 @ 00:04:38
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0