Löööööördag

Jag lever, jag är vaken, jag är pigg, jag är pepp, jag är så jävla rastlös!
Har varit det i många timmar nu men A har legat och sovit på soffan och jag har mest sprungit runder som ett fån.
Jag vill göra allt på samma gång men samtidigt absolut ingenting, kombinera det och du gör min dag.
Det är lördag till 100% och jag känner mig både här och där. alltså förvirrad och det märks nog i mitt inlägg också.
Jag har velat gå till affären i flera timmar för att köpa cigg men har jag kommit någonstans? icke. men det händer nog snart för nu lever A igen :D

Idag är sista dagen med sol och det gör mig deppig för jag vet hur nere jag blir av regn och moln + att det är 26dagar till siesta OCH JAG SKA INTE ENS DIT! det gör mig ledsen för alla mina vänner ska vara där och det betyder att ALLA missar min 18årsdag. jag viiiiiill dit, jag vill fira min födelsedag med dom så som jag gjort dom senaste åren.
Men jag har inga pengar.
ge mig 750kr till biljett + 500kr till alkohol + cigg + resa + sovsäck och sovplats och jag ska älska dig i restan av mitt liv.

overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0