Lördagnatt eller söndagmorgon?!

Hallå, det är lördag eller ja klockan är ju över 00:00 så det ses väl som söndag nu då?!
Vi vaknade 19:30 idag, grattis till oss som antagligen har sovit bort en solig och varm dag med tanke på att det fortfarande var varmt ute vid den tiden. Men mysigt var det och det var skönt att få sova ut.
Kan ju nämna att gårdagen (fredag) hade sina upp&ner gångar, jag flippade ur och var tvungen att gå ut och lugna mig, det slutade på lekplatsen på en gungna och jag gungade så högt att jag nästan kunde nudda molnen.
Men jag lugnade mig och det blev en underbar kväll iallafall, somnade på soffan vid 1 men vaknade igen klockan 5 på morgonen och jag och Andreas skrattade mest, åt pommes och tog knasiga foton, vi slocknade i sängen runt 9 på morgonen och det var så mysigt och jag hade kunnat ligga där i sängen fortfarande.

Dagen eller ja kvällen har spenderata framför tvn, kollat på inredningsprogram och disskuterat fram och tillbaka var gäller just inredning och med det kom vi fram till att vi faktiskt är läskigt lika ibland.
Just nu står Andreas i duschen och jag står i kö, ska bli intressant med tanke på att jag knappt kan röra mig pga boxningspasset igår, jag är helt slutkörd och har ont i varje muskul i hela kroppen.
Men kul var det och jag körde stenhårt och tränaren berömde mig.

Jobbiga just nu är att helgen snart är över, jag hade behövt fler dagar ledigt för att rätta till min sömn och för att kunna känna mig ordentligt utvilad men nu är det bara 1hel vecka kvar, sedan måndagen veckan efter sen är vi lediga i 1vecka OCH GUD vad jag ska njuta av varje dag.
Denna terminen är snart slut och jag har en hel del prov att ta igen men det kommer jag fixa, bara jag får G i det mesta är jag nöjd. Jag klarar det, vi klarar det tjejer!

Ska ju på arbetsintervju om 4dagar och jag är nervös, vill göra ett bra intryck och jag behöver verkligen jobbet mer än någon annan just nu känner jag. Så håll tummarna för mig.

Kommentarer
Postat av: Ejjjjjjjm babylove

ja <3 vill. saknar dig, o allt annat.

but we'll be fine. tiden går rätt fort.



puss bv.

2009-05-10 @ 12:08:23
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0