Söndag, nejtack.

Klockan är kvart i 4 och jag öppnade precis ögonen och småpanikade över att jag inte kommer ihåg att jag somnade igår, eller var någonstans?
Hetsätit pommes till frukost som jag inte har ett minne av att vi lagat men med lite örtsalt på funkade det också.
Nu sitter jag och tittar på en sovande Andreas, han är finast i hela världen + massa mer.
Jag är lika förvirrad idag som jag var igår, det är störigt.
Men sanningen är väl att jag somnade på soffan och A lagade pommes när jag sov. skittråkigt.
Jag har absolut inget alls att skriva om idag, för det har ju inte hänt något för jag vaknade ju precis.

eller jag hade fått ett sms från Emelie, hon var på väg hem till Sthlm nu, det är sorgligt för jag kommer sakna henne men jag hoppas hon kommer ner snart igen för hon är precis den jag behöver när balansen sviker.

Kommentarer
Postat av: Babylove E

Aw! detsamma.

jag vill flytta nu, men först har jag lite saker som jag ska avklara. typ som; skolbetygen, jobbet, mina syskon, vill ju inte att de ska komma ihåg mig som en satmara. buehueh!

saknar dig. okej!

2009-05-04 @ 14:59:15
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0