Torsdag, 13dagar kvar.

Men det var väl självaste...
Jag har storstädat här hemma, eller ja i mitt världskrig med annat namn mitt rum.
Men jag hittar fortfarande inte mitt personbevis & inte heller en bok som är försenad 1,5månad, tusan också.
Får ta ett ryck i köket imorgon och kolla om dom ligger där annars är jag ganska körd.
Just nu sitter jag och dricker te och väntar på att håret ska torka så jag kan platta det innan jag lägger mig, (ja, jag fixar håret innan jag lägger mig).
Jag har varit ganska nere dom senaste dagarna men den här dagen har var riktigt bra, speciellt nu på kvällen.
Jag har fixat och donat och pratat med min underbara pojkvän i telefon och ja hur ska jag någonsin kunna beskriva vad jag känner för dig, omöjligt.

Nu är det såhär att jag tänker självklart gnälla lite idag också, jag kommer alltså fira min 18års dag SJÄLV då alla mina vänner kommer befinna sig på festival, jag har firat min födelsedag på den festivalen dom senaste åren men detta året sätter min ekonomi stopp för den saken.
Det känns självklart jobbigt att inte kunna umgås med dom människor som står en närmast på sin dag.
Men jag hoppas att dom får den roligaste veckan på året, det är det Siesta handlar om, lycka.
Livet är orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0