Torsdag igen.

Godkväll, jag mår bra som fan nu och huvudvärken har gått över.
blev inte att jag träffade Tobias idag även fast jag vill mer än mest men det blev något problem så vi får ta det någon annan dag.
Idag har jag lyssnat på kalasmusik, Bob Marley, Governor Andy, Kapten röd och bara gungat med.
Nu sitter jag å lyssnar på red red wine som har gått på repeat här i en timme nu, den texten är sjukt bra.
Och jag är uttråkad och texten är inte ett dugg sammanhängade men det struntar jag i.
Imorgon är det fredag och jag ska kanske till Andreas men han har fortfarande inte hört av sig och jag är inte förvånad men om han nu vill att jag ska komma får han fan slå mitt nummer och trycka på grön lur ganska snart.
Annars blir det antagligen att jag åker till Örkelljunga som sagt, till Pontus och tar det lugnt hela helgen. Nu när jag tänker på det så är det faktiskt ganska lockande, mhm.
Vi får se hur det blir med den saken.

Boxning imorgon också & jag är taggad till 1000, nu ska Michaela åka på spö igen mohaha.
Jag längtar, längtar efter att träffa massa människor.
Jag har fått ensamångest och måste ha människor runt mig hela tiden, någon måste helst sova hos mig på nätterna också, VARJE natt.
Men imorse åkte Else hem så nu är jag ensam iallafall och det kliar i fingrarna, jag vill härifrån.
En liten jag kan inte fylla min stora säng, jag vill ha sällskap NU.


JAG SAKNAR DIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0