Måndag, luktar fisk men ska inte klaga!

Måndag och jag lever, jag är vaken OCH jag kom till skolan.
helgen har varit kalas tillsammans med Andreas och jag saknar det redan, snart helg så då får jag väl gå dit med tanke på att pengarna inte börjat rulla in än, men det kommer det kommer.
Det första jag ska göra när jag får pengar är att köpa cigg + öl och sätta mig någonstans tillsammans med någon och bara känna att jag lever igen, om det bara är för kvällen så ska jag fan njuta. oh vad jag längtar till den dagen nu.

Idag fortfarande, fick sovit ett par timmar inatt innan klockan ringde och jag behövde gå upp, Andreas satt vid datorn och la sig hos mig en stund och försökte intensivt övertala mig till att stanna i sängen hos honom hela dagen och gud vad jag ville men jag behövde verkligen åka till restaurangen och vara med på genomgångarna
Men när jag öppnade ytterdörren och steg ut i ett regn och en kyla som bet i kinderna ville jag bara vända om till hans varma famn, buhu.
Men icke, jag bet ihop hela dagen trots min nackspärr och trots ryggont.
Idag filéade vi rödspättor och lukten av fisk sitter i fortfarande, iallafall så enkelpanerade vi, dubbelpanerade och friterade. Vi ska ju lära oss olika tillagningsmetoder så varför inte ta allt på samma gång, men jag är fortfarande rädd för stekbordet USCH.

Efter skolan blev det att åka hem och göra det jag gör bäst, absolut ingenting men som vanligt är det ensamt och tomt och jag önskade mest att jag satt i Andreas soffa medans han spelade wow SÅ mycket betyder närhet nu, bara att ha honom i närheten, pussa ibland, höra honom skratta. Allt det lilla betyder så mycket för mig. Han betyder mycket.

smööööörigt jag vet och det är nästan äckligt och om Andreas läser så slår jag nästan vad om att han skakar på huvudet och tycker att jag är töntig nu, men isåfall PUSS PÅ DIG OCKSÅ.

Nu kommer bilder från när Sthlmbruden var nere:







Kommentarer
Postat av: Emelie bbbbby

Så fina! <3 saknareeey!

2009-05-05 @ 23:35:20
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0